Re: Nieuw

Nieuw berichtdoor Fenna » za 04 aug 2018 02:10

Hey Demi,

Welkom op het forum. Ik hoop dat je hier steun zult vinden.

Vervelend dat je zoveel last hebt van angst en paniek. Hoe uit de problematiek zich bij jou? En hoe ga je daarmee om?

Ik hoop dat je langzaamaan jouw angsten onder controle kunt krijgen en je je weer goed zult voelen.

Liefs,
Fenna

Fenna

Nieuw berichtdoor Demi1992 » zo 05 aug 2018 17:01

Lieve Fenna,

Dank je wel voor je warme reactie. Nu gaat het zij gangetje. Ik slik medicatie sinds mei. Soms heb ik nog wel last van bepaalde angsten maar het is stukken minder. Ik heb het ook aan mezelf te danken want als ik nu iets op mijn lichaam zie ga ik het niet meteen opzoeken. Mijn probleem was voornamelijk dat ik mijn eigen lichaam niet meer vertrouwde. Ik heb 3 jaar last gehad van paniek, angst en hyperventilatie. Het was geen pretje.

Hoe gaat het met jou?

Liefs Demi

Demi1992

Nieuw berichtdoor Fenna » ma 06 aug 2018 01:10

Fijn om te lezen dat het beter met je gaat. Ik hoop dat het goed met je mag blijven gaan, want dat gun ik je. Wat goed dat je niet meer aan je angst toegeeft door dingen op te zoeken. Dat is vast niet makkelijk voor je. Ben je voor je angsten in behandeling (geweest)?

Met mij gaat het niet zo goed. Ik kom al weken het huis niet meer uit. Ik heb last van een lichamelijk onverklaarbare klacht, waardoor ik het onprettig vind om in sociale situaties te zijn. Ik ben voortdurend bang dat mensen me zullen bekritiseren en afwijzen. Jammer genoeg nemen de professionals mijn lichamelijk klacht niet serieus. Inmiddels heb ik een vermoeden wat de oorzaak van mijn lichamelijk klacht is, maar aangezien er geen behandeling voor is, twijfel ik of het zinvol is om ermee naar de huisarts te gaan.

Fenna

Keer terug naar Even voorstellen