Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en wil mij graag voorstellen. Ik ben een mama va 3 kinderen en heb al sinds mijn 10de angstaanvallen. Ik heb heel veel betere periodes (angstvrije periodes ) gekend, maar kruip momenteel weer door een dal.
Het lastige is dat bij mij de angst zich steeds opnieuw toont in een nieuw gelaat. Sinds kort heb ik last (serieus last) van speldenprikken over mijn hele lichaam, niet in mijn handen of voeten, maar wel armen, benen, billem, romp. Dit zijn geen gewone 'tintelingen' waarvan iedereen spreekt in de fora over hypervent. Het voelt echt aan alsof ik geprikt wordt met een speldjes. De ene prik wat harder dan de andere. Ik vind hier echter niet veel over terug, behalva dat dit een neurologische klacht zou kunnen zijn... WEER HEFTIGE PANIEK. Herkent iemand dit en weet iemand of dit ook een symptoom is van chronische hyperventilatie??? Ik weet niet of ik nu een neuroloog moet contacteren, of dit nog overgaat?? ik wil er vanaf, maar weet niet hoe en het beangstigd mij serieurs. het is ook een heel vervelend en onaangenaam gevoel!
iemand?