Re: Ook even een kort voorstelrondje van mij

Nieuw berichtdoor Cherry76 » di 03 nov 2015 22:03

Hé Veronique,

Ik ben 39, zit tegen borderline aan, angst en paniekaanvallen en een spinnenfobie die het triggert. Hoge bloeddruk en hartkloppingen met af en toe een stoornis. Volgens de dokter te minderen als ik afval, wat momenteel niet lukt omdat ik mijn emoties vast houd (en een trage schildklier). Maar ben niet aan de medicijnen omdat mijn psycholoog vond dat het wel goed ging. Afgelopen week niets aan de hand en sinds een paar dagen weer bonken en het gevoel dat mijn hart uit mijn borstkas klapt. Hoe ik hiermee omga... Ik slik homeopathische middelen, lees een boek over mindfulness en ik mediteer. Ik let erg goed op mijn ademhaling omdat ik anders ga hyperventileren. Dus leg ik mijn hand op mijn buik, sluit mijn ogen en probeer te voelen in mijn lichaam waar het fout gaat en benoem dat. Ik drink weinig tot geen koffie meer (dat scheelt echt).

Ik lees/hoor vaker dat mensen weer klachten krijgen zodra ze met de ad afbouwen. Dus ik probeer om mijn angsten te accepteren, het is echt niet makkelijk en soms wil ik gewoon verdwijnen. Maar het is niet anders. Ik wil beter worden. Succes en ik hoop dat je snel een oplossing kunt vinden.

Cherry76

Keer terug naar Even voorstellen