Re: Mijn verhaal: hyperventilatie? angststoornis?

Nieuw berichtdoor capetonian » zo 01 feb 2015 11:07

Wauw, ik ben een jongen van 22, en mijn klachten/ verhaal komt toch wel heel erg veel overeen.

Ik heb zelf aanvaard dat dit dus mijn paniekstoornis is. En ik denk dat dit bij jou dus ook is. Hoe kom je op die schildklier afwijking (dr google?)? De eerste stap om dit aan te gaan, is door de accepteren en begrijpen wat je hebt. Dan nog zal het zeker niet over zijn, maar dan kan je werken aan een oplossing.

Als je wilt kan je prive bericht sturen, dan kunnen we het er een keer over hebben als je wilt? Want ik denk dat jij en ik in precies het zelfde schuitje zitten.

capetonian

Re: Mijn verhaal: hyperventilatie? angststoornis?

Nieuw berichtdoor anoniempje4 » zo 01 feb 2015 22:36

Dank je voor de reactie!

Ik denk inderdaad dat dit mijn probleem is... Ik schaam me soms voor mijn klachten, ik wil me niet aanstellen. En aanvaarden dat je een paniekstoornis hebt, is niet makkelijk. Het is veel simpeler om de klachten toe te wijzen aan een of andere ziekte, omdat het dan 'makkelijk' te genezen is. En inderdaad, de schildklier was inderdaad een resultaat van dokter Google... Waarschijnlijk maakt dit mij soms nog meer bang.

Ben jij dan al aan het werken aan een oplossing? Heb je professionele hulp of heb je het gewoon geaccepteerd en probeer je er zelf vanaf te geraken? Je mag me idd een privébericht sturen als je daar zin in hebt!

anoniempje4

Keer terug naar Mijn verhaal