Re: Medicijnen tegen paniekaanvallen

Nieuw berichtdoor biolover » wo 28 jan 2015 00:13

Heey Shirke,

Ik slik Citalopram, ook een SSRI zoals Sertaline. Ik ben begonnen met druppels en kan je dat echt aanraden als je last hebt van angst/paniek. (1ste dag 1 druppel, 2de dag 2 druppels enz.tot dag 8, dan zit je op 20 mg) Ik combineer dit met CGT.

Het werkt erg goed bij mij, ik voel me al veel beter en een stuk positiever. In het begin was er wat misselijkheid en buikpijn maar omdat ik het zo rustig kon opbouwen viel het allemaal wel mee. Het is voor iedereen anders natuurlijk maar het rustig opbouwen als je last hebt van angst/paniek kan ik zeker aanraden.
Ik slik het elke dag om 12 uur. Het werd mij aangeraden om het in de ochtend te slikken omdat je er meer energie van zou krijgen. Anderen worden er weer moe van, dat is een kwestie van even proberen wat het beste voor je werkt.

Als je meer vragen hebt dan hoor ik het wel =), veel succes!

biolover

Re: Medicijnen tegen paniekaanvallen

Nieuw berichtdoor Shirke » wo 28 jan 2015 09:00

Hey Biolover,

Dank je wel voor je reactie. Mijn HA heeft mij Sertaline in tabletvorm voorgeschreven en wel meteen 50 mg. Ik slik er ook nog eens oxazepam bij. Ik ben gisteravond begonnen omdat ik al weer angstig was om er aan te beginnen. Zo kon ik tenminste vertrouwd mijn bedje in. Nu ben ik weer super bang voor de bijwerkingen. Laten we hopen dat ik er niet te veel last van krijg.

Shirke

Keer terug naar Angstaanvallen en paniekaanvallen