Re: Bang voor ziekte ;(

Nieuw berichtdoor mama1983 » zo 10 mei 2015 20:09

Hoi,

Hoe gaat het nu met je? Ben je al bij de dokter geweest?
Hoofdpijn komt vaak van stress.. ik heb vroeger zelf heel veel hoofdpijn gehad.
Als je gelovig bent praat dan veel met God. Dat helpt ook heel erg. Hij zal je helpen en je rust geven.
Wat je in ieder geval niet moet doen is op google gaan zoeken want daar staan de meest enge dingen op en dan krijg je van stress en angst nog meer hoofdpijn.

Veel water drinken, eerder naar bed gaan en af en toe een paracetamol nemen.

Als je, je zorgen maakt mag je me altijd even mailen, dan schrijf je alles gewoon van je af.

Groetjes

mama1983

Re: Bang voor ziekte ;(

Nieuw berichtdoor Annomyes » za 23 mei 2015 14:53

Hee ben ik weer heb in twee weken veel mee gemaakt en heb er van geleerd..
Nadat ik dit forum had geschreven was ik nog zeer bang en kropte ik alles op maar op een duur had ik eindelijk iemand gevonden aan wie ik me hart kon luchten hij zij 'Je moet meteen naar je arts je bent niet lichamelijk ziek maar misschien dadelijk wel physgisch) ze had er zelf veel ervaring mee..

Ik dus naar de dokter hele verhaal verteld wat testjes gedaan alles was goed en ben met een neusspray naar huis gestuurd stom verbaasd stond ik buiten ik dacht dit is toch niet te geloven met een paar testje kan je niet een hersentumor uitsluiten..
Ik dus helemaal weer in paniek en ik kwam weer in me angst terecht en ik ging weer naar de dokter..

Eindelijk ik kreeg me eigen dokter ze stelde me gerust en zij wat vergelijkingen met mijn klachten en die van een hersentumor niks wijste erop dat ik het had ..
Wel is het beter om met een psgyloog hier over te praten en ik ging met een gerust hart naar huis de klachten (maagpijn,lusteloos,vroeg wakker zijn wisselde met dag de dokter zij dit is stress)

Ik kwam in rustig vaarwater en alles ging een beetje goed tot dat ik ontdekte dat ik een bord (20m verder op) niet kon lezen helemaal in paniek snel naar de opticien gegaan omdat ik voordurend probeerde dingen op afstand te lezen.
De opticien zij je ogen zijn niet slechter en je netvlies ziet er prima uit en de oogzenuw ook..
En ik was weer gerust

Dit soort aanval krijg ik dan bijna dagelijks en let voordurend op me lichaam nu is het vooral evenwicht en taal ik vraag aan iedereen merken jullie dat ik moeilijk uit me woorden kom etc.. En ik porbeer steeds op een rechte lijn te lopen..

Ik hoop dat er lotgenoten zijn die over kunnen praten want ik voel me vrij eenzaam tegen de strijd tegen ziektevrees :(

Annomyes

Keer terug naar Angststoornissen