Re: hulp bij angst

Nieuw berichtdoor judit » zo 13 dec 2009 17:23

Hallo,
Ik kan me hierin zeker vinden.
Ik kom soms weken me huis niet uit en ik denk zelf ook altijd dat ik alles verkeerd doet en dat niemand mij serieus neemt, ik ben ook de laatste maanden heel somber en kan om niks in een keer uitvallen of boos worden terwijl ik dat zelf niet wil maar het gebeurt gewoon (is dit wel normaal?)

groetjes judit

judit

Re: hulp bij angst

Nieuw berichtdoor desiree » zo 13 dec 2009 17:50

Hee die judith,ik heb dat zelf ook gehad , en kwam ook mijn huis niet meer uit,kon je jou huis niet uit, door angstaanvallen buiten?omdat je tikt dat je ook somber bent kan het best wel eens zijn dat je depressie aan het ontwikkelen bent,ik denk dat het wel zinvol is als je naar de huisarts gaat.Ik werd ook somber door juist de angstaanvallen,en het gevoel van eenzaamheid, want als je niet weet wat het is,kun je het gewoon niet omvatten, en vaak wordt er dan ook nog ens gezegt................is het nou nog niet over?dat je ineens uitvalt kan ook wel eens door moeheid komen, moehied komt voor bij een angststoornis.Ik vind het dapper en knap dat je het toch tikt, want de meeste mensen schamen zich heel erg, want lichamelijke klachten die op psychisch zijn, is vaak heel moeilijk te omvatten, ik snapte er toen ook helemaal niets van.
heel veel groetjes en snap helemaal je gevoel.
desiree

desiree

Keer terug naar Angststoornissen