via google kwam ik hier terecht, dacht even kijken.
en een berichtje typen..
sinds kort heb ik een angstoornis (er is een emmer overgelopen bij mij, relatie gedoe... dochter die naar school ging, ontslag etc...)
wat volgens mijn therapeut mijn reden van de de stoornis is (de te strak aangespannen angst band)
Ik heb sinds april een angststoornis /ziektevrees (al is er best wel twijfel de de HA of het dit is) want ik heb maar 1 angst en dat is alleen kanker,
ik heb niet dat ik helemaal in paniek ben van hartkloppingen etc... dat doet me eigenlijk niet veel.
Tis alleen het woord kanker, waar mijn stoornis om gaat.
Ik ben hievoor sinds eind mei in therapie, opzich gaat het best wel okay, laatst een terugval gehad omdat ik een zwelling in mijn buik
opmerkte en hier voor naar de HA ben gegaan, deze zei het is een Lipoom (veltbultje) voor 99,9% natuurlijk wilde ik het zekere voor het onzekere dus een echo
en idd het is een Lipoom, maar de schrik was dus flink terug!! en het leek even terug bij af (misschien wel erger dan ooit)... ik dacht natuurlijk.. zie nou wel!! ik heb gelijk en ben dus flink ziek...
Mijn therapeut wilde me mijn laatst kans geven voor 2 x in de week therapie 3 kwatier maar wanneer dit niet goed aan zou slaan gaan we over op deeltijd (3 keer per week bijna heledag) maar dit wil ik eigenlijk nog niet.. en heb dus weer alles op alles gezet om er weer voor te gaan, en die berg weer op te klimmen waar ik was (voor die dat buik gedoe er tussen kwam)
mijn vraag hier is, zijn er mensen die mijn vorm van ziektevrees herkennen en hier over willen kletsen??? het is namelijk toch een leventje appart en weinig mensen die het niet meegemaakt hebben snappen er natuurlijk vrij weinig van, vandaar dat dit mij fijn lijkt!!
een reaktie hier eerst maar en daarna via de mail eventueel???? nou zie jullie berichtjes wel!!