Re: Angst/paniek tgv aluminiumvergiftiging

Nieuw berichtdoor miekstertje » do 05 sep 2013 08:14

Super bedankt ik ken iemand die hier waarschijnlijk veel aan heeft. Ben benieuwd wie die homeopatische arts is die je heeft geholpen?

miekstertje

Nieuw berichtdoor flosh » za 04 okt 2014 11:32

Hallo Miekstertje,
Ik ben informatie aan het inwinnen over geo-enginering, contrails, chemtrails en nog meer.
Met die informatie ben ik verder gegaan om te kijken wat het effect is van een aluminium vergiftiging, zodoende dat ik op uw topic terecht ben gekomen.
Die strepen die u in de lucht ziet, dat is aluminium en barium! tonnen per dag word er over ons heen gesprayd!!
Een streep van een straaljager verdwijnt, deze niet! deze worden breder!
bekijk deze documentaire en u zal zelf zien dat ik geen onzin praat.
https://www.youtube.com/watch?v=LeVK1gwjUhE"

vriendelijke groetjes,
Flosh

flosh

Nieuw berichtdoor boer79 » zo 11 okt 2015 09:57

Toen ik je verhaal las, dacht ik dit ben ik dit heb ik ook.

In 2012 raakte ik burnout, van de ene op de andere dag kon ik niets meer. Ik weet het nog goed, ik werd wakker op een maandagochtend om naar het werk te gaan en ik dacht: “Is er een vrachtwagen over me heel gereden?”. Misschien was ik wat moe van het weekend, dus besloot ik me ziek te melden. Maar de dagen daarna wordt het steeds erger. Ik had precies dezelfde dingen die jij ook had, niet meer in de rij kunnen staan bij de kassa in de supermarkt, niet meer in de file kunnen staan, geen 1 op 1 gesprekken, geen feestjes en verjaardagen aan kunnen. Ik maakte mijn wereld super klein en kon bijna niets meer.

De eerste 2 jaar ging het super slecht met me, ik ging wel naar het werk maar was vaak ziek. In die tijd ging ik om de week naar een psycholoog en van hem kreeg ik het advies om niet aan de antidepressiva te gaan en dat heb ik gelukkig ook niet gedaan.

In het begin heb ik veel veranderd aan mijn eten en dat hielp wel een beetje. Het belangrijkste was dat ik ongeveer elke 2 uur iets moest eten om mijn energie een beetje op peil te houden. Naar veel zoeken op internet ben ik in de wereld van de voedingssupplementen gekomen. Door het nemen van veel magnesium en l-theanine kon ik weer een beetje normaal functioneren.

Het laatste jaar gaat het wel wat beter met me, maar de energie die ik vroeger had heb ik nog steeds niet terug. De paniek aanvallen zijn redelijk verdwenen, maar ik heb nog wel veel last van hoofdpijn, duizeligheid en weinig energie.

Vorige maand besloot ik om een mineralen scan te doen. Hieruit kwam naar voren dat ik van de 20 essentiële mineralen er 18 een groot te kort had. Ook had ik veel zware metalen in mijn lichaam. Ik ben toen verder gaan zoeken op internet en toen las ik jouw verhaal. De tranen sprongen in mijn ogen! Dit is het, dit moet het zijn. Uit de mineralen scan bleek dat ik heel veel aluminium in mijn lichaam heb. Ik ben in het verleden naar Maleisië en India geweest en hiervoor heb ik dus ook veel vaccinaties gehad. En ik heb ook de herhaal prikken gehad.

Na mijn reis uit India kreeg ik last van licht in mijn hoofd en duizeligheid. Ik ben toen naar de huisarts geweest en elke keer werd het afgedaan dat ik last had van stress.

Als ik nu terug kijk heb ik heel veel signalen van mijn lichaam gekregen en elke keer gewoon door gegaan tot dat ik echt niet meer kon.

Ik heb nu een homeopaat gevonden en we gaan binnenkort beginnen met het ontstoren van de vaccinaties. Hopelijk krijg ik weer mijn energie en mijn leven terug!

Mijn vraag aan jouw is: Welk middel heb jij gekregen van je homeopaat?

boer79

Keer terug naar Mijn verhaal